AfraZ Kizim üc bucuk aylik biberon emzik tutmuyo ucakla üc bucuk saat gidecegiz nasil oyalayabilirim kulaklari agrimasin diye ne yapabilirim
Serrax AfraZ ben de bebeğim 3 aylıkken uçmuştuk,havalandıktan hemen sonra emzirmiştim sıkıntı olmadı uyudu zaten,uyanınca da kucağımda oyaladım. İnişte emzrmeyi unuttum ağlamadı çok şükür
kubrakurtaksoy AfraZ ben de ilk defa uçucam bebekle ve tek olucam ne yapıcam bilemiyorum 🤦🏼♀️ bizim ki sadece emiyor 4 ay 24 günlük şuan
SedaMeyra AfraZ emzirme yastigiyla yolculuk yaptım kizim 1 yasina gelene kadar emzirerek yolculuk yaptim bebeginiz kucukmus sizde oyle yapabilirsiniz
aydefe AfraZ merhabalar,emiyorsa iniş ve kalkısta emzırın ne zaman nereye ucuyorsunuz?7sınde munıh seferım var denk gelsek yardımcı olurdum sıze🤗
AfraZ Serrax ay darisi bize esmde yok yanimizda yalnz olacagiz bende rahatsizim öyle cok gezdiremem ucakta gezmek icin ztn uygun dgl bakalm nasil olacak sizunki demi emzik tutmadi
Serrax AfraZ aynen emzik tutmuyor,mama da içirmemiştim emziririm diye. Sadece kalkarken emdi dediğim gibi,inşallah sorunsuz bir uçuş olur ikiniz için de😊
AfraZ SedaMeyra korkuyorum hep aglar diye kimsede yok almanyaya gidecegiz😕 bende yastigi aliyim yanima ozmn daha kolay olur
D21122020 Kızım 3 aylıkken Almanya’ya uçtuk. Öğlen uyku saatine denk geldiği için tam bir kabustu. 1 Saatten fazla ağladı 😢😂 geri dönüşünü geçen olduğu için 1 dakika olsun uyanmadı😂 çok rahattı çünkü gece uykuları her zaman daha kolay
AfraZ D21122020 bizde almanyaya gidecegiz korkuyorum😅 aglar durmaz diye Emzik tutmuyo biberonda sadece emiyor bakalm
SedaMeyra AfraZ almanyada yasiyorum kizim 33 aylik 6 ayliktan beri yilda 2 kez yolculuk yaptik almanya turkiye 4 er saat hep. Ben cok rahat ettim heleki kucukken
AfraZ SedaMeyra darisi bize insaallah benim ailem orda ben turkiyeden biriyle evlenince kaldik burda kizimla ilk kez gidecegz🥰
AfraZ D21122020 almanyaya gitiginizde saglik icin sigorta yapmadinzmi bizde turkiyede yasiyoruz benim kiz hastalanip duruuyo o yuzdn biraz endiseliyim sigorta olsa dahami iyi olur
D21122020 AfraZ bende türkşyeye gelin geldim🥰 ama oturum ve sigortamız Türkiye’de olduğu için Almanya’da yapma hakkım olmadı. Orda sigortalı olmam için ya orda çalışma ya da orda oturumum olması gerekirdi yani devlet Türkiye’de yaşadığım için ödemiyor. Burda belge alıp orda hastaneye gidebiliyorsun