Depsizoo emmek istiyor ama memenizden biberon hızında gelmediği için devam etmiyor bu kadar basit 😅🤭biberon kullanan bebekte bu çoğunlukla oluyor maalesef..sütünüz yeterli ise memeye yönlendirmeye çalışın dikkatini dağıtın farklı pozisyonlarda emzirin falan..yoksa bırakıyor memeyi..tecrübe ile sabit 3 çocuğumda erken bıraktı😏..ama benim sütüm yeterli değildi tabi mecburi mama kullanıyordum