bidibidibidi Arkadaşlar 1 yaşında oğlum. İlk önce 4 tane üst dişleri çıktı. Şimdi alt dişleri çıkıyor. 5 gündür uyku nedir bilmiyorum. Sürekli ağlıyor. Gece uykusunu bırak gündüz uykusunda bile ağlıyor. Uyutamıyorum. Sizlerde de böyle oldu mu? Ne kadar sürüyor?
Mirka8696 bidibidibidi diş jellerinden denediniz mi? Anlık olarak kesiyor ağrısını. Eczaneden alabilirsiniz
Mavibattaniye bidibidibidi 8 disi birden cikmisti 2 hafta sıfır uyku yasamistim hicbisi yapmadim cocuga sabah ve aksam calpol pedifen verdim çünkü cok aci cekiyodu belliydi hatta vazen 6 saatte bir vermistim gecici bir evre diye kendimi motive ediyordum allah sihhat versin
Zuhal1414 bidibidibidi uyku konusunda problem yaşadık geceleri de bazen ağladı ama o kadar değil acaba kolye var boynunda diş için almıştık zaten isterseniz sizde alın deneyin
bidibidibidi Mavibattaniye oy kıyamam 😕 o kadar acıya kimse dayanamazki … eşim calpolu attırmıştı 4-5 ay olmuştu alalı.. alayım o zaman bebeğim yeterki rahat uyusun
bidibidibidi Zuhal1414 5 diş çıkardı hiç bu kadar zorlamamıştı. Kolyeyi duydum rahatlatıcı etkisi varmı o kadar
Zuhal1414 bidibidibidi yani bizimde gece kalkmaları birazda olsa ağlamaları oldu ama sizin kadar değil bi deneyin bence
elfymn bidibidibidi altları hiç hissetmedik birden çıktı bizi de üst 4 diş birden çıkınca zorlamıştı 🥺 ama sarımsağı ezip zeytinyağında bi gece bekleyip diş erlerine sürmek acıyo hafifletiyormuş öyle okumuştum deneyin isterseniz
bidibidibidi elfymn aaaiyy süt kokan minnoşumun ağzına sarımsak mı ☹️ Yaaa tabiki sürerim yeterki ağlamasın
bidibidibidi Minikkuzum1999 😕☹️☹️ Evet o bizde de oluyor ama hamileyim ve göğüs uçlarım inanılmaz hassas sürekli meme verince çatlama yapıyor o yüzden o seçenek bende kısıtlı
elfymn bidibidibidi en azından doğal canım,çoğu doktor diş jelini önermiyo ya o yüzden sarımsak daha mantıklı bencede dene canım