Muniss ben burda hanımefendiyle tanıştım meğer aynı dokkora götürüyomuşuz bebeklerimizi. Herkes 2 ay arayla rota aşısı oluyo bizimki niye 1 ay arayla yapıyo doçent bide falan dedik kadının günahını aldık hepsini bize açıkladı.
Rotateq hafif bi rota aşısı 4 hafta arayla yapılmasında hiçbi sıkıntı yok olmaz dedi ama diğeri rotateq e göre daha ağır 1 ay arayla yapamayız dedi tehlikeli olur o zaman yapmayız da zaten dedi içimizi rahatlattı resmen şimdi 3 dozu 1 ay arayla oluyo hiçbi sıkıntı yaşamadık eğer öyle sütlerinizi sağdıysanız buzluğa koyup sütlaç yoğurt yapabilirsiniz ek gıdaya erken başlarsanız🤗