Köyden süt bulma imkanım oluyor, yoğurt mayaladığımda sapsarı kaymağı oluyor. Eşim de ben de yoğurdun kaymağını yemeği pek sevmiyoruz🙈 ama böyle tam anlamıyla organik olunca da çöpe atmaya kıyamıyorum. Oğlum için nasıl değerlendirebilirim? 16 aylık bu arada 💛