merhaba anneler bebeğim 1 aylık emiyor ama ek olarak mama kullanıyoruz . sma optipro mama kabız yapıyor diye hipp combiotik mamaya geçiş yaptık ilk defa içirdim neredeyse hepsini çıkardı fazla geldiğinden mi yoksa mamamı bozuk anlamadım. tarihi geçik değil tadına baktım demir tadı gibi normalmi başına gelen varmı?