Kızım 7 aylık çok tahıllı kaşık mamalarından aldım aptamil ve arımama. İçindekilere baktım palm yağı yazıyor. İçime sinmiyor vermek .siz ne düşünüyorsunuz? Hipp te yok ama çok iyi diye bildiğimiz aptamilde olması beni şaşırttı devam sütü almıştım onda da var