Zeyyy Kızlar artık havalar ısındı kışın ki uyku tulumu sıcak geliyo üstüne de bi şey ortturmuyo şimdi sizler napiyosunuz acaba şu normal tulumlardan mı alsam lc waikikide falan pamuk normal ince tulumlar varya yoksa ince uyku tulumu mu almalıyım
Ozge_AyazEfee Zeyyy adanada yaşıyoruz, oğlum 16 aylık, şu an kolsuz zıbın üstüne yarım kollu ve ince alt pijama ile yatıyor ve üstü açık 🙈
Keremozaninannesi Zeyyy bizde mersindeyiz alt kolsuz zıbın üstte yarım kollu şortlu barbatöz ve pencere açık uyuyoruz sıcaktan üstüne bişey örtemiyorum 🤷♀️
Zeyyy Ozge_AyazEfee burası o kadar sica değil 😂 sinoptayiz geceleri 2 -3 hafta daha bebek için serin olur gibi üstünü örtmeden olmuyo da bende normal giyilen ayaksız tulum varya lc vaikikide falan ondan alayim o zaman diyorum
NurR Ozge_AyazEfee wowww😯 ben sıcağa hiç dayanamıyorum kayınvalidemin memleketi, gitmek istiyoruz bu aralar hangi ayda daha serin olur sizce?
Ozge_AyazEfee NurR şaka Bi yana şu tarihten sonra neredeyse Eylül ekim e kadar serin hava beklemeyin 🙈 tabi evleri yayla taraflarında değilse
Keremozaninannesi Zeyyy bu sabah bi uyandım oģlum terlemis sırılsıklam olmuş hemen üstünü değiştirdim uyuyup uyanınca su gibi oluyor
Leyla45 Kizim 2 ay 26 gunluk ben ince tuluma gectim altina hicbisey giydirmiyorum ustune ince bi kazak. Yorganini orutuyorum bu sekilde uyuyor kizim☺️