Ben 10 aylıkken yaptırdım emekleme yoktu ama dönüyor du benim zor geçti keşke daha erken yaptirsaydim benim oğlan tahminimden daha bilinçli çıktı çok etkilendi ama bazı çocuklar hissetmiyor bile ha o zaman çok zorlandım ama şimdide iyiki oldu bitti diyorum yaptirali nerdeyse bir ay olacak