Cuma sünnet oldu oglum. Artık hepiniz öğrendiniz de napiyim kafamda bir sürü soru işareti. Internetten okuduğum kadarıyla sünnetten sonra deriyi asagi yukarı oynatmak gerekiyor falan yazıyor yapisiklik olmasın diye ama benim bunu ellemem mümkün değil zaten oğlumda hic ellrtmez acır diye de korkarım ama yapmasam nolur ya 😔 yada iyilestikten sonra mi yapmak lazım