Önce bir yürüsün zaten ayakkabıdan önce ayak numarasını nasıl bulucam ya derdi sarıyor genelde.. Fikir olması açısından da bileğini saran deri ilk adım ayakkabılarından alsanız yeter.. Yok aman marka olsun diye hiç kendinizi kasmayın.. Çünkü kullanacağı en fazla 1 2 ay sonra pıt ayak büyüyor ben 19 numarayla başladım 3 4 ayda bir yeni ayakkabı alıyorduk..