Busraaaarsn Oğlum 25 aylık bu aralar gözlerinin altı kızarıyor halka şeklinde hadid morumsu oluyor önemli bisey mi acaba korkuyorum bu durumu yaşayan var mı acaba?
Busraaaarsn Mamaqueen bilmiyorum daha önce hiç kan tahlili yaptırmadım, sacları da dökülmeye başladı. Siz yaşamış miydiniz böyle bi durum?
Mamaqueen Busraaaarsn senede 1 kere kan tahlili yaptirmaniz gerekiyor bebeginize. Muhtemelen bir degeri dusuk. Ben kendimde yasiyorum evet. Sac dokulmesinide etkiliyor bunlar keratinin degerinede bakarlar sacla alakali oda dusuk olabilir cinkoda dusuk olabilir bilmiyorum degerlerine baktirin bence
Busraaaarsn Mamaqueen evet biliyorum lan tahlili yaptırmak gerekiyor ama gurbetteyim, tek başıma gitmeye korkuyorum oğlumu tutmak zor oluyor çok. O yüzden erteliyorum. Aslında her şeyden yedirmeye çalışıyorum ama tabi yeterli olmayabilir
Mamaqueen Busraaaarsn evet zaten genelde hic bir bebek durmuyor benim kizimda oyle. Ama orda hemsireler tutuyor cocugu yardim ediyor merak etme. Herseyden yese bile yeterli gelmeyebilir ya da bagirsakta midede emilimi az olabilir vucuduyla alakali olarak.
Lalelale Benim bebeğimin de bazen oluyor ama alerjik bir bebek benim bebeğim. Alerjide olabiliyor diye okumuştum ama doktora gidince soracağım ben de.