Melegim1 Doğum parası hala ödeme aşamasında diyor 2 oldu doğum yapalı ne zaman yatırırlar sizler ne zaman aldınız
Angelangelll Melegim1 Benimde iki ay oldu 45_70 gün arası yatar demislerdi bı haftaya gidip sorcam bakalim
34_21_23 Aybarsmom1 gişeden kimliğinizle gidip doğum parası alacaktım diyorsun veriyor. Bir buçuk yıldır başvuru yapıp almamışsanız hakkınız yanıyor diye biliyorum
cemreninnannesii Öyle yazıyorsa yatmış kimliğinizi alın gidin size yatıyor para bende almıştım 300 tl almıştım ilk çocuk diye falan dendi ama bu ne kadar doğru bilmiyorum doğum parası deyin alırken
Hly3452 Melegim1 benimde oyle yaziyordu surekli cocik yasina geldi hala yatmadimi diodum aradim 144 u ptt oara dediler gttim sabah basvurudan 1 ay sonra yatmis fakat sistem onay vermiouor dedi alamadim yine parayi. 1 yil icinde almaniz lazimmis yksa geri dönüyor mus para vermiyorlarmis
KumsaLina Serapinkoo sigortalıysanız doğum raporu ile birlikte aile ve sosyal politikalar bakanlığından oluyor, emekli sandığı iseniz eşiniz çalıştığı yerden idari bölümlere yaptırıyor
KumsaLina Melegim1 başvurudan sonra 55.gün yatar dediler benim 54 gün oldu halen ödeme aşamasında diyor