Momyboygirl tugcsa zorunlu olunca değişiyormu acaba canım ben 2 yıl önce olmuştum baya değişmiş fiyatlar o zamana
Momyboygirl Ozbk çok iyi gerçekten çoğu hastaneden fiyatları tertemiz 2 yıl önce oldum tabi fiyat değişmiş ama zorunlu olacak benim isteğe bağlı zorunlu fiyat farkı vardı şimdi var mı acaba
tugcsa Momyboygirl ben çakmak erdeme hat. sormuştum taşındığım için başka hstnede doğum yaptım çakmak hastanesi isteğe bağlı sezeryan epidurali 3700 dü sezeryan 3500. Çamlıcadaki prosedürde aynı olabilir ,zorunlu sezeryanla fiyat düşer.
Momyboygirl Ozbk çok teşekkür ediyorum çok sağolun siz peki korona testinizi orda mı yaptırdınız yoksa devlette mi
Ozbk Momyboygirl kontrole gittim beni doğuma aldılar, orda yaptırdım refakatçi ve bana 300 TL iki kişi, kordon vardı bebeğin boynunda kalp atışı düşünce zorunlu sezeryan oldum
Momyboygirl tugcsa aynen canım bir arkadaşımız yazmış 2700 müş 2 sene önce zaten 1700 e olmuştum zorunlu sezeryan gayet iyi ya 9. 10 binler veremem