Merhaba güzel anneler kız bebeğim var dört aylık üç gün önce sağlık ocağına götürdüm beşbuçuk kilo olması gerekenden az anne sütü ve mama veriyorum ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum hatta iki gündür iki çay kaşığı yoğurt verdim yiyor kilo aldirabilmem için ne yapmam lazım önerilerinizi alabilirmiyim