Kilo alımı gayet normal görünüyor bence dert etmeyin. Benim kızım 1,5 yaşındayken 9 kiloydu ve çok zayıf diye ger gittiğim doktor tahlil ister bütün değerleri normal çıkardı. Maşallah çok da sağlıklıydı şimdi 9 yaşında hala zayıf üstelik ayırt etmeden herşeyi yer ve aynı porsiyonlarda tüketiriz yapısı bu demek ki. Oğlum 1 ay 3 günlük 1 ay kontrolünde 1kg almış ama hep böyle devam edecek diye birşey yok sürekli değişecek. Hiç canını sıkma seni üzüp demoralize ediyorsa doktorunu değiştir. Bebeğin sağlıklı ise kilosu az da olsa dert etme kendine.