Mom62636362 Kevoo Zaten yoğun bakımdaydı bebeğim erken doğduğu için. Öbür bebeğim 14.yanıma verilirken o 21.gün verildi. Yani 1 hafta tutuldu diyeyim
Mlke301020 Kevoo ben 1 günlükken yattı hemen sarılıkta vardı 6. Gün düzelmişti çok şükür. Sizinde kısa sürer inşallah