Arkadaşlar merhaba. Oğlum 7bucuk aylık. Bir yerlere tutunup kalkmak istiyor arada düşüyor. Dün de balkon sinekligine tutunup dizinin üstüne kalktı yetişemedim. Dengesini kaybedip kale bodurun üstüne alnını vurdu ağladı çok az şişti ve morardı. Normalde kusmaz iki kere az kustu kalkıp acile götürdü eşim. Tomografi çekildi doktor bir sıkıntı görünmüyor dedi çok şükür. Ama ne olur ne olmaz iki saat gözlem altında olsun demiş. İki saat sonra geldiler. Sabaha kadar da dikkat edin demiş anormal bir şey olursa getirin demiş. Sabah mamasını verdim yine az kusmuş. Birkaç saat sonra emzirdim yine mama verdim uyuyor şimdi. Keyfi yerinde çok şükür bir sıkıntı görünmüyor. Ne zamana kadar tehlike var diyebiliriz. Başına gelen varsa yorum yapabilir mi? Uzun oldu hakkınızı helal edin