Mausyasoo ben bildiğimi iddaa etmedim sadece alınan kilo gayet yeterli bunu nasıl anlamadığınıza şaşırdım internette bir sürü bilgi var biraz açıp okursanız bebeklerin memede sadece beslenmek için değil duygusal bağ kurnak içinde sürekli kalmak istediklerini okuyabilirsiniz kilosu az olan bebeği kilo alamayan anneler için açtığınız başlık doğru gelmedi bana benim bebeğim her ay 800 gr alıyo bu beni mutlu ediyo ama sizin sorunuzun altında takdir görmek tebrik edilmek olduğunu düşünüyorum