suyusevenordek 2 aylık bebeğimi iki gündür uyutuyorum 15-20 dk uyuyor hemen uyanıyor. Gaz sancısından farklı ağlıyor neden olabilir yaşayan var mı aranızda?
Selma-aygun37 suyusevenordek benimkide öyle ya 40 günlük daha sağolsun eşim kolunda bacağında sallamaya alistirdi yatağına koyar koymaz hemen gözlerini açıyor şuanda bu bebeklerin günün 16 saatini uyuyarak geçirmesi gerekir ama direniyor çok yoruldum gerçekten dün bol bol ağladım bu yüzden lütfen birileri çıksın ve hepsi gecicek desin 😔
ireembassturk-98 suyusevenordek yemin ediyorum aynısını yaşıyorum benimki de 2,5 aylık atak dönemimi bilmiyorum Ama oturup ağlamak istiyorum biç uyumuyor gündüzleri okadar yoruyor ki beni hep mızmız hep ağlıyor ve gaz sancısı degil bu başka bişey hep huzursuz
Zemheriiiiiiii suyusevenordek 27 günlüğüz al bizden de okadar kucağımda uyuyor koyuyorum en fazla yarım saat uyuyor sonra hoooop uyanıyor😵💫
Snpmer Benim bebeğimde o şekilde, kucakta uyuyor yatırınca hemen uyanıyor. Büyüme atağından olabilir diye düşünüyorum ben.
suyusevenordek Selma-aygun37 ben de yorgunluktan bayılmak üzereydim bu sabah :( gerçekten umarım geçiyordur bugünlerin keyfini çıkarmaya çalışıyorum ama yorgunluktan anlayamıyorum hiç birsey
Selma-aygun37 suyusevenordek muhakkak geçecektir bu günlerde bu günleri bile ozleriz bı daha bu kadar küçük olamayacaklar buyuyecekler kendimi bu şekilde yatistiriyorum onun dünyaya gelmesini ben istedim bu benim seçimim çok şükür Allah nasip etti
suyusevenordek Zemheriiiiiiii Allah yardımcımız olsun sabretmek gerekiyor ama cıldıracak gibi oluyor insan çözümü yok sanırım 😞
Guner suyusevenordek amin ben bi kere ayağıma aldım salladım başıma bunlar geldi sizinkiler küçükken alıştırmayın sakın sallamayın kendisi uyumaya alışsın sonrası çok zor benim kızım hiç uyumuyo yorgunum çok yorgunum inan
EdosB En iyisi o esnada dua etmek 🤲 çıldırcak gibi ağlayınca kendimi tutup içimden dua ediyorum sakinleşsin diye. GEÇECEK evet. Hepimize bol enerji diliyorum 😓 (2 aylık)
suyusevenordek Guner büyük konuşmak istemiyorum ama çok zor durumda kalmadığım sürece sallamak istemiyorum umarım öyle bir durum yaşamayız
Pelindefnederen Bizimkide öyleydi besin alerjisi çıktı muhakkak doktoruna danış birde idrar yolları olabilir
Ecem_Ege suyusevenordek Benimde oğlumda aynı O yüzden kucağımda yüzü koyun uyutup onunla beraber kımıldatmadan yatıyorum iyice daldığında da kalkıyorum Yada meme ağzında emzik gibi duruyor iyice daldığında göğsümü çekip kalkıyorum.