morkalp Kızlar eltimle kemik suyu hakkında konuşurken ben zamanında oğluma Migros’tan hazır alıyordum yemeklerine ondan kullanıyordum dedi. Çok şaşırdım oğlu şu an 6 yaşında. Aranızda kullanan var mı merak ettim?..
Gorkeminannesiii morkalp ben kendim yapıyorum valla gerçek kemik suyumu acaba o bile meçhulken almam hazır
alinaannee morkalp biliyorum ama hiç kullanmadım bence en iyisi kendi yaptığımız doğal olanı mis gibi kaynat at buzluğa ilikleriyle atıyorum içiriyorum bebeğime 🌸
tekboynuzluat morkalp ben e bebekten aldım. Bunda şaşıracak ne var ki illaa her şeyi evde mi yapıcaz?
morkalp Ayazimm58 kemik suyunu hazır alıp kullanmasına şaşırdım kemik suyunun hazır satıldığından bile yeni haberim oldu 😊
alinaannee morkalp aynen en güzelini yapmışsın ben de kaplara koyarken dibini koymuyorum illa küçük kemikşer kalıyor 🌸
morkalp tekboynuzluat neden bu şekilde üzerinize alınıp kötü bir şey söylemişim gibi konuşuyorsunuz acaba çok ilginç.. konu bebeklerimiz olunca durup bir kez daha düşünüyoruz değil mi ? İçeriği ne acaba merak ettim belki bende kullanacağım yani ne var bunda bu kadar abartacak anlamadım ?
morkalp EtiPetito hayır emin olamıyoruz acaba içeriğinde ne var ne yok diye o açıdan şaşırdım yoksa tabiki normal bir şey ama konu bebeklerimiz olunca durup iki kez düşünüyoruz değil mi ?
Mamaqueen Suprizyumurta buzdolabi posetlerine koysak acaba buzlukta saklanir mi sonra tek tek yemeklerine atsak? EtiPetito
EtiPetito morkalp araştırıp aldım ben direkt almadım mesela, evde her şeyi yapmakla uğraşamıyorum bazen pratik olmak gerekiyor zaten hep kullanılmıyor
morkalp EtiPetito bende alıp kullanmayı düşünüyorum o yüzden buradan kullanan var mı diye merak etmiştim teşekkürler
morkalp tekboynuzluat linç konusunda gerçekten uzmanlaştınız artık forum çığrından çıktı. ne alakası var ? Yukarıda da yazdım eğer memnun kalan varsa bende düşünüyorum kullanmayı diye neyse sizi inandırmakla uğraşamayacağım bir bakın bakalım hesabıma bir tane elti kaynana postu var mı acaba 😊 iyi günler
Suprizyumurta morkalp ben uzun süredir kullanıyorum. Gurvita markası. İçeriği temiz ve 36 saat benmari usulü ile kaynatılıyor. ( firmanın paylaştığı bilgiler bunlar ) Bütün yemeklere katıyorum. Bizim için de faydalı olduğunu düşünüyorum. Kokusu yok. Kemik vs kalıntısına hiç rastlamadım.
tekboynuzluat Mamaqueen ben öyle yapıyorum buz torbalarından aldım. Kullancağım zaman onlardan kırıp kırıp kullanıyorum çok pratik oluyor
EtiPetito Mamaqueen açıldıktan sonra 2 3 gün içinde tüketilmesi lazımmış diye riske atmadım hiç açıkçası bilmiyorum :/
Suprizyumurta Mamaqueen buz kalıplarında donduruyorum. Buzluk kısmında saklıyorum. Bulyon gibi her yemeğe üç dört tane atıyorum sonra. Bir hafta içinde bitiyo zaten. Toksik olur mu zarar verir mi diye düşünmeme de gerek kalmıyo
Suprizyumurta Mamaqueen normalde de konserve ürünleri alırken kapağına dikkat etmek lazım. Hava alan her konserve ürünü büyük risklidir. Her aldığımda kapağını kontrol ederim sonra tadına bakarım sonra da dondurucuya atarım