pamuksekerinannesii Dün post acmıştım şimdi hastaneye geldik kücücük bedenine bunlar iyileş kızım bir an önce dua edin annelerim
Senemasilberen pamuksekerinannesii çok geçmiş olsun hayırlısıyla bir an önce iyileşir inşallah ❤️❤️neyi var
Ebrulkkk Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin rabbim bütün evlatlarımızı korusun ayaklarına taş değdirmesin neyi var kuzunun
pamuksekerinannesii Ebrulkkk Laden Senemasilberen çok saolun kızlar ishal kusma ateş rotavirüs gibi görünüyor malesef sonucları bekliyoruz şimdide serum veriliyor :(
pamuksekerinannesii ENA hayır yaptırmadım daha dogrusu ben yaptırmak istedim fakat doktorumuzla anlaşmazlık oldu aramızda bana yaşında yapılıyor dedi ya o farklı anladı ya ben farklı anlattım bu yüzden yaptıramadım
pamuksekerinannesii Ozge_AyazEfee teşekkürler hayır daha tam belli birşeyimz yok olmayadabilir kaka alındı kan alındı bekliyoruz sonucları başka birşeyde olabilir
Teacher-mom Çok çok geçmiş oldun adını bilmiyorum ama çok güçlü 💪 o bununda üstesinden gelir annesi sen moralini iyi tut onun için iyi ol 💐