Ozlm59 4 buçuk aylık oğlum var kızlar saçları aşırı derece çok dökülüyo du bizde kestik acaba bu zararı olur mu ya sonradan pişman da olduk
Zhraelif Ozlm59 zararı olmaz canım benim kızımında arka saçları döküldü ama ben kesmedim kıyamadm çok saçı vardı dökülenler belli olmuyordu
Sodya Ozlm59 bizim de asiri dokuldu felaket döküldü hem de, ama kel kalmadi :))) sadece yanlar ve tepesi dökülmedi fazla. Dökulenin yerine de yenisi cikmis hep çim adam gibi şu an :))) kesmedik biz yani
Zeyyy Ozlm59 kesmek mı zararlı mı diye soruyosun anlamadim🤭kesmekse bi zararı olmaz benim kizim hiç saçı yok kesmedim de arkadaşım 40 li iken kesti, annem bizim sacları 2 aylıkken kazıtmis mis gibi saçlarımız var 🌝
Ozlm59 Zeyyy bizde makinayla kestik. Valla ilk çocuk olunca tecrübesizlik telaş falan. Iyi yapmışız o zaman 😁😁