Nehirimmm Anestezisiz oldum o an için ağrı oluyo evet ama anlık sadece. 3 dk anca sürüyo aslında seni hazırlamalarını falan saymıyorum. İçeri ilacı vermeleri zaten sadece o arada ağrı oluyo. Ben çıkıp işe gittim ordan azıcık bi lekelenmem olmuştu 2 gün. Rahim ağzında perde çıktığı için önce onu aldılar 2.ay hamile kaldım.