Merhaba anneler. İlk aylarda lansinoh kullandım ancak çok pahalı ve bereketsiz diye onu almadım başka markalar denedim hiç biri iyi gelmedi. Göğsümün ucu yara olacak gibi acıyo mecbur yine lansinoh alcam. Sizin kullandığınız işe yarayan kremler var mı?