Alisaaaaa ben doğumdan sonra 3. Ayımda adet oldum. Sezeryan doğum yaptım lohusa kanamam çok olmuştu dr çıktım bana duphaston diye bi ilaç verdi kanamamı azaltsın diye. Ama ilacın üzerinde adet düzenleyici de yazıyordu belki de ondan adet oldum bilmiyorum. Ama bi de şöyle bi şey var bazen kadınlar annesine çekiyormuş benim annem doğumdan 40 gün sonra adetini görmeye başlamış belki de ben anneme cekmişim