Yigitkerimsmom tabiki.. bebeğim sadece anne sütü alıyordu sütüm azalır diye çok korkmuştum ama şükür öyle birsey olmadı. Anlatayım ama kişiden kişiye değişebilir diyetisyen ile başladım 1 Ay gittim sonrasında kendim uyguladım
Sabah 8 de kalkış, büyük bardakla iki bardak su, 10 da kahvaltı, iki yumurta mutlaka, ya omlet ya haşlama, bol yeşillik, 3 parmak.kalinliginda peynir 6 zeytin, bazen değiştirip iki.diljm ekmeğe tost yapıyordum
Kahvaltıdan sonra asla.bisey yemedim.sadece şu içtim yada şekersiz çay kahve. Ama mesela diyetisyenm aralarda bir tane meyve yiyebilirsin demişti, akşam 6 da akşam yemeği açıkçası makarna da yedim pilavda mantıda. ekmek yemedim. Ölçülü yedim hepsinden. Sonra Bi mevsim meyvesi yedim üzüm yerdim.en çok sevdiğim için :) akşam 7 den sonra ağzıma şu ve çay dışında asla birsey almadm. Ay ilk başlar çok zor oldu çok acıktım emiyo birde ama dayandım.sonra alıştım. Sizde farklı etki yaratabilir ama dediğim gibi süt konusu mühim. Allah korusun azalmasin dikkat edin derim. Çok uzun oldu sanırım hakkınızı helal edin :)