Momkraa benim oğlumda 2. Ay aşısında aşı reaksiyonu geçirdi. İlk morar gibi oldu sonra bu bembeyaz oldu bilinci kapandı nefes alımı durdu. 5 dakika sürdü ambulansla zor yetiştirdk hstnye. O günü hatrlmk bile istmyrum. Elimde kaldı çocugum. Hstnede aşı rekaksiyonu denildi bilinci kapandıgı için beyinde hasar kaldımı vs bkıldı şükür hasar kalmadı. Şuan imza attık Hiç bir aşısını yaptırmıyorum 7 aylık oldu şuan. Tekrar geçirme ihtmli olabilir dediler riske atamzdm. Birde sağlık ocagındaki ebe 2.ay aşısında rekaksiyon geçirip ölen bebegi söyledi doguda görev yaparken 2 aylık bebege aşı yapıyo 1 saat sonra reaksiyon geçirip ölüyo. Bu anlatılır mı anlatınca tamamen aşı yaptırmktn vzgctm. BAŞINDA BEKLEYİN HİÇ AYRILMAYIN BAŞINDAN. başıma geldiği için söylüyorum korkutmak için degil Allah evlatlarımızı korusun