Daha bugün hekimanne anlarmıştı instada bebeklerin başları neden daha sıcak olur. Şu anda kafası vücuduna göre çok büyük ve kan dolaşımının büyük kısmı kafasında oluyor bu nedenle kafadan daha çok terliyprlar ve kafaları daha sıcak. Ateş ölçümü normalse takılmayın.