Kızlar merhaba bebeğim 1 ay 2 günlük ama doğduğu günden beri hep bi ıkınma gaz sancısı her gün kakasını yapıyor gazını çıkarmasınada yardımcı oluyorum ama bi türlü kızım rahatlamıyor ,uyku da bile bi ıkınma hali domates gibi oluyor .doktorumuz zaten kolik tanısı koyup biogaia yazdı düzenli de kullandım 18. Gününden itibaren ama çok bi faydasını gördüm diyemem. Kiraz çekirdeği kemeri, masajlar, beyaz gürültü kolik şarkılar , rahatlatan dualar sadece anlık hepsi. Hele bi de geceleri hiç uyumuyor sürekli ağlıyor ama nasıl ağlamak mosmor olup elimizde kalıyor gündüz çok güzel meme emen çocuk gece memeyi redediyor. İlk çocugum ve bazen çok panikliyorum memeyi bi daha hiç tutmayacagını düşünüyorum iyice geriliyorum. Doğduğu günden beri 1 gün uyudugum yok. Bana önerebileceginiz başka bir damla veya tavsiyeler varsa bekliyorum. Yoksa kafayı sıyırıcak gibiyim 🥺🥺