Efesra Bebeğim henüz 14 günlük kaç saat arayla beslemeliyim ve gece de aynı mı, anne sütü veriyorum İlk gebelik ve burda yeniyim yardımcı olurmusunuz
Milagrosoreiro Efesra 2 saatte bi emzirmeniz gerekiyo.Aynı şekilde geceleri de uyandırıp emzirmeniz lazım yoksa Allah korusun sarılık olur çok küçük daha
idilolo Efesra 3 saatte bir alarm kurup emzirdim, bazen 2 saatte bir. 40’ı çıkana kadar böyle devam ettim, sonra bıraktım kendiliğinden uyanıyor artık.
Rabiasya04 Efesra Tekrar etmeyim söylenenlere katılıyorum 2 saate bir. Geceleri de alarm kur “mutlaka” emzirmeye kalk hem gece emzirmek çoook faydalı hemde doyurman lazım bebek açıktığını anlamaz uyanmaz Allah korusun sarılık olur hastanede mavi ışık alması gerekebilir.
annemmm2021 Efesra canım doktora hic gittiniz mi sarılık vs için bisey dedi mi şimdilik 2 saate emzir maç 3 saati geçme
Zasya Efesra bebek ne zaman isterse o zaman. Eğer ki sarılık değilse acıktıkça ağlar zaten. Kızım geceleri saat başı uyanır emziriiyorum. 22 günlük bu arada. Gündüz de aynı şekilde acıktıkça tepki veriyor,
Goktugunannesi07 Efesra En geç 2 saatte bir. Gecede aynı şekilde alarmınızı kurun ve emzirin. İlk günler uyandırmak zor oluyor altını açınca ayaklarıyla oynayınca uyanıyor yenidoğanlar. Sağlıkla büyütün🌺