Asliiibensu normalde onlar haber veriyor sağlık ocağı ama ben dayanamadım aradım tam doğru sonuç için direk dediler normal sonuç diye hatta ilkinde normalmiş ama bana sağlık ocağı farklı söyledi o yüzden güvenemedim açıkçası. Bide onlara haber gelmeyince aramıyor lar soruyorsun belki ararlar diyor falan en iyisi aramak diye düşünüyorum