Kızlar başından beri çok huylu bir bebeğim vardı bu atak denilen her neyse çocuğun huyu değişti ağlıyor sinirleniyor gözleri kızarana kadar yoruyor kendini mememi istemiyor ama aç çünkü saatlerdir emmedi mamayı istemedi denedim nafile … birde üstüne adetim acaba sütümün tadı mı yok dedim hayır mamayı da istemiyor o ağladıkça bek eksik hissediyorum çok üzülüyorum neler yapayım 😣 gazı var karnı şiş sab simplex aldık sanırım oda kötü yaptı gelmedi iyi heralde ben çorba gibiyim şuan