Semaarya bize hastaneden çıkarken bağırsak sistemi gelişene kadar 10günde 1 kez de kaka yapabilir, 1 günde 10 kez de kaka yapabilir endişelenmeyin normal demişlerdi, bu sistemin gelişmesi ne kadar sürüyor onu tam bilmiyorum tabi ama oğlumda da o dönemlerde zaman zaman öyle olduğu olmuştu normaldir bence