Hirabebek est. Merhaba bebeğim 3 ay 5 günlük... Çalışan bir anne olarak bebeğime kayınvalidem bakıo ve sürekli çok ii old. Söylüo ben eve gelince de görüyorum. Artık çok daha rahat. Alışmıo benimki en azındna alışamadı. AlışılCak bişi değil özellik le ayağında sallayan kişi için birebir zaten çok ucuz 120tl almıştıö