Doga_24 Günaydınn herkese bebeğimin yüzünde böyle bişey çıktı ve geçmiyor ne yapmam lazım önerisi olan var mı ya temre olabilir mi acaba ??? Çok sinirimi bozdu kaç gün oldu geçmedi !
Selinbam Doga_24 egzama değil diyebilirim alerji yada bsey ısırmış gibi geçmezse yarın bi cildiye görsün bence
Mom262627 Doga_24 evet gozden oluyor bendede cikti okumadan gecmedi kasintids yapar . Duasu var bugun carsamba istersenix bi okuyun
gkcf Doga_24 bulaşma ihtimali var ama bir tek lezyonlada sınırlı kalabiliyor tabi mutlaka doktorunuza danışın mantarın spesifik görüntüsüne çok benziyor
Doga_24 Mom262627 nasıl okicam peki herhangi bişey yapılıyor mu ekstra internetten baktım Mavi tükenmez kalemle etrafını çizin bişeyler bişeyler diyo siz öyle mi yaptınız
Mom262627 Doga_24 evet aynen benimde amca carsamba gunu mavi kalem ile etrafini cizip yedi kere okudu azicikta tukurugunden suruyodu ben istemedim annem okuyunca ona surdurdum sadece ama ondan sonra gecti ne ilaclar kullanmistim okuyunca gecti
Doga_24 gkcf evet bende baktım fotoğraflarına benziyo gerçekten inşallah geçer yarın doktora gideceğim teşekkür ederim