Denizkus2021 ne yazık ki sirkadyen yani gece gündüz ayrımı 4. hatta 5. Aydan sonra başlıyor, şu an yenidoğan sayıldığı için mental olarak o ayrımı yapamıyor. gece ne kadar geç yatırırsanız o kadar uzun uyur da olmuyor çünkü yorulduğu için ağlıyor, ağladığı için hava yutuyor, bu da gaz yapıyor, kısır döngü yani. Şöyle yapın uyku sinyallerini takip edin, esneme, göz kaşıma, gözlerin küçülmesi, suratın küçülmesi. Aynı büyük insan gibi yani, sonra ışıkları karartıp emzirin ve gaz çıkartıp hafif sallayın ya da nasıl uyutuyorsunuz onu yapın.