Cansuaysima 3 ay 10 günlüktü, salonda oyun halısına bırakmıştım içim huzursuz oldu, mutfakta yanıma aldım pusetiyle. hiç yapmadığım ve herkesi uyardığım şeyi yaptım sandalyeye koydum puseti ve arkamı dönmemle hareket ettiği için pusetle birlikte halısız taş zemine düştü. Kemer baglı oldugu için pusetten fırlamadı ve pusetin dısındaki polar kılıf kasını gözünü korudu. çok ağladı, uyku saatiydi tam uykuya geçti ben uyutmamak için elimden geleni yaptım ama uyumaya devam etti. hastane, ultrason ve 5 saatlik odada emme uyutma uyandırma süreci , birşey olmamış dik düşmemesi olayı kurtarmış ama bir anlık gaflet cok ağır sonuclanabilirdi, o günden beri ne yaparsam yapayım hep yerde. Tuvalete girdiğimde de yanıma alıyorum. Allah esirgesin tüm kuzucukları