Pnarferah delik olması gereken yerin hemen altında di yaklaşık 1 santim hastanede 2 gün kaldık salı ameliyat oldu Perşembe taburcu olduk onun dışında korkacak hiçbir şey yok sonda bir hafta takılı kaldı sadece benim oğlum çok hareketli olduğu için sondasını sürekli çekiştirdi ve yerinden oynattı bu yüzden biraz kanlı idrar yaptı o yüzden sondayı bir gün erken çıkardılar biz doktorumuzdan çok memnun kaldık ameliyattan çıktı zaman çok ağladı uyanma odasında karnı çok aç olduğu için yani saatlerce aç kaldı onun dışında narkozun etkisiyle zaten uyuyakaldı uyandığımda yemek yedirdim hiç ameliyat olmamış gibi keyifliydi zaten sürekli hemşireler ağrı kesici antibiyotik falan serum bağlandı o yüzden ağrısı falan hiç olmadı diyebilirim ağrı kesicilerin etkisiyle tabii