nursocum Valla ben tecrübesizliğimden hamileyken buna benzer bi montessori aldım. 6.aydan sonra odasını ayırcam dedim. Ayırdım da ama montessorinin yanına koydum park beşiği😅 park beşikte yatıyor. Gece sık uyanırsa ben montessoriye geçip yatıyorum😅 sanırım 2-3 yaşına kadar kullanamayacak. Keşke yerle bir olandan alsaymışım