Evin içinde gelip bizi nasıl buluyor onu da anlamıyorum 🤷🏻♀️ Sabah bir baktım yediğini fışkırtarak kustu. Baygın baygın bakıyor yavrum ya, birde burnu şelale olmuş akıyor. Hoş tıkanmasındansa akmasını tercih ederim ama çocuğumu böyle görünce üzülüyorum. Dün sapasağlamdı çok enerjikti. Bugün o dün ki halinden eser yok🤷🏻♀️