mervewy1 Arkadaşlar 15 günlük bebeğim var ve ilk defa 7 saatir deliksiz uyuyo tabi aralarda kaldırıp emzirdim ama normal mi bir kaç gündür de gaz problemi vardı
Sevdamavi mervewy1 kuzum uyusa bile sen uyandır emzir kan şekeri düşmesin sarılık olmasın kuzucuk.2 saatte bir besle
Yasemin38 mervewy1 canım 2 saatte bir emzirmen gerekli hem sarılık olmaması için hemde açlık kanşekeri düşüpte baygın uyumaması için. Uyuyor bile olsa sen gece gündüz 2 saatte bir emzir
mervewy1 Yasemin38 evet uyandırıyorum zaten emiyor da gözü kapalı ben deliksiz uyumasına takıldım ya 🥺