Yamukprenses size bişey diyim mi bizim bi akrabanın evinde 6 ay boyu hiç kira vermeyen bi kiracı vardı, hatta adam kira istediğinde bi de sana kira mı vercez diye tersliyodu 😂 mahkeme falan uğraştılar ama bildiğim kadarıyla hala bi sonuç yok. Sözleşme varsa zaten bişey yapamazlar da kira ödememe durumunda bile o mahkeme işleri hem aşırı masraflı oluyo hem de yıllarca sürüyo, ev sahibi 8 bin almak için hayatta o topa girmez üstelik sözleşmeniz de varken. Sadece gözünüzü korkutmaya çalışıyo, tehditlerine boyun eğmeyin, huzursuz da olmayın. Sözleşmemiz var, bi daha ararsan polise vercem deyin üste çıkın hatta. Sözleşme bitince bakarsınız duruma