KIzlar sorumdan tanırsınız dün gebelik testi yaptım 5 saat sonra beyaz çizgi gibi bişey çıktı . Kan tahlili almadılar maalesef , neyse şimdi aç karnına yaptım şimdi dediğim 1 saat oluyor ve tek çizgi hala ? Bu Saatten sonra çıkan çizgi ciddiye alınmaz mı