Elifyademom doktorunuzun verdiği bir çizelge, tablo var ise oradan devam edin ama en şiddetle önerim bulamaç, lapa şeklinde vermeyen hiç bir yemeğini. İleride pütürlü gıdaya alışma sorunu yaşamanız kuvvetle muhtemel. Üstelik yunurtanın pekmezle, bisküvi ike, peynir ile karıştırğını düşünün.. hiç keyifli bir tad olmasa gerek. Damak zevki gelişimi ve ileride besin reddi yaşamaması adına da bütün tatları ayrı ayrı alması gerekiyor bebeğin.