gokceyasss Kızlar dün kırkım çıktı. Bu zamana kadar damla damla kan geliyordu dün normal adet gibi ped dolusu kan gelmeye başladı. Bu durumu yaşayan var mı
kdkdndnfjf gokceyasss bende 40 çıktıktan sonra hemen adet görmeye başladım bu iyiye işaret aslında. korkmayın ama isterseniz tekrar bi doktorunuza sorun
GiybetReis gokceyasss bende. 9 ay hamilelikte en rahat ettiğim şey regl olmamaktı. İlk hemen 40cıkar cıkmaz olunca çok üfleyip püflemiştim😅
Mires gokceyasss ben de 40 ım çıkar çıkmaz olmuştum gayet normal bir durum kişiden kişiye değişiyor kimisi hemen oluyor kimisi aylar sonra
Mevacanimkizim gokceyasss Benimde aynı oldu 40 im çıktı sabahında oldum her ay düzenli devam etti son 4-5 aydır düzensiz oluyor yani bir hafta geri bir hafta ileri atıyor cumartesi 1 yıl olucak