53 günlük kızım uzun bir süredir günün neredeyse yarısında ıkınıyor suratı kıpkırmızı oluyor uykusunda bile öyle yapıyor kabız değil günde en az 3 kere kakasını yapar gazında olduğunu düsünmüyorum cünkü gazlandığı zamanlarını biliyorum çok daha kötü oluyordu acaba bir yeri mi ağrıyor diyorum neden olabilir bu durum? Çok üzülüyorum öyle gördükçe😞