laliko35 Canım benimde döküldü yani bayağı dökülecek ikinizinde korkma ins duracak ama saçların çok incelecek bebeklerimizinki hemen toparlıyor da senin biraz uzun sürer üzülme. Benim saçlarm gürdü kuaför bile fark etmiş azaldı diye. Yeniden çıkıyor ama işte uzayana kadar hepsi eşit olana kadar iki yıl gerekli