Oğlum son zamanlarda çok inatçı ve huysuz olmaya başladı. Sürekli mızıklama halinde. Gelip paçama yapışıp ağlıyor bacağımı kolumu ısırıyor. İstediği bir şeye ulaşamayınca bağırarak ağlamaya başlıyor. Sağa sola tutunup kalkıyor bazende kalkamayıp düşüyor ağlayarak ortalığı yıkıyor. Geçici bir süreç mi acaba?