Bir_prens_bir_prenses sap simplex ama düzenli vermeniz lazım ben 6 saatte bir verirdim 1 hafta sonra faydasını görmeye başladım bebeğim 3,5 aylık hala kullanıyorum kabızda olmadık onun sayesinde.Bebwğim 15 günlüktü gaz sorunlarımız başladı kolik bebekti sap simplex aldık kafaya göre verirdim faydası olmadı sonra happy momda biri yorum atmış 6 saatte bir verin düzenli diye bende başladım çok iyi geldi ve biogaia veriyorum probiyotik çok iyi geliyor ikisi bize